вівторок, 19 травня 2020 р.

Підсумкове завдання

Перегляньте відеоінструкцію



Порядок роботи
  1. Перегляньте відеоніструкцію
  2. Виконуємо завдання
  3. Готуємо завдання для перевірки:
    • файлом програми скретч
    • фотозвіт алгоритму та об'єктів програми
    • відеозвіт алгоритму та роботи програми
  4. Здаємо на перевірку одним із способів:
      • на електронну пошту вчителя alexsilentnight@gmail.com (в листі вказуємо клас, прізвище та ім’я учня і назву чи номер завдання)
      • на телеграм вчителя (номер питаєте у класного керівника; в повідомленні вказуємо клас, прізвище та ім’я учня і назву чи номер завдання)
      • на вайбер вчителя (номер питаєте у класного керівника)
      • у Фейсбук https://www.facebook.com/profile.php?id=100003226237510 (у випадку коли попередні варіанти недоступні; тільки для підтверджених і надійних профілів: з вказаними ПІБ, фото та іншою інформацією)
    1. Очікуємо результату перевірки
    Стосовно "плагіату":
    • автору оригінального рішення (тому хто здав раніше) мінус 2 бали (за неспортивну поведінку)
    • плагіатору мінус 6 балів (за відсутність академічної доброчесності)
    У випадку підозри порушення академічної доброчесності після аналізу Вашої роботи та робіт інших учнів, 24-25 травня буде запропоновано пройти онлайн захист Вашої роботи з використанням сервісу Zoom. На добровільних засадах і Вашій впевненості, в тому, що ви розумієте що, як і навіщо працює у Вашій програмі.

    Пам'яйте, що "списати" і "навчитися" - це різні речі, а вчитися можна по-різному...

    Завдання
    Створити гру "Пес, бджоли, грабіжники"
    Вимоги
    • 4 злодії
    • 4 вулики
    • 4 бджоли
    • 1 пес яким ви керуєте
    Правила гри
    1. Бджоли ковзають у випадкові місця пасіки впродовж 3 секунд, чекають 1 секунду, і так далі...
    2. Злодії ковзають у випадкові місця пасіки впродовж 2 секунд, чекають 1 секунду, і так далі...
    3. Коли пес торкається злодія:
      • грає мелодія (2-3 ноти) на перемогу
      • злодій ЗНИКАЄ
    4. Коли пес торкається бджоли:
      • грає мелодія (2-3 ноти) на укус
      • розмір пса збільшується ефектом Здуття
    5. Коли злодій торкається вулика:
      • грає мелодія (2-3 ноти) на фейл
      • вулик ЗНИКАЄ
    6. НЕ ОБОВ'ЯЗКОВІ завдання:
      • коли пропадають всі злодії - повідомлення ПЕРЕМОГА
      • коли пропадають всі вулики - повідомлення ПОРАЗКА

    Немає коментарів:

    Дописати коментар